חרדים מיחידת 8200: "נתנדב במקום הסרבנים"

    דוד לזר 1 Comment on חרדים מיחידת 8200: "נתנדב במקום הסרבנים"
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשת סרבני יחידת 8200 מקבלת היום תגובה ממוקם מפתיע.

    כתגובה לסרבנים מיחידת המודיעין 8200, 30 חרדים, בוגרי יחידה 8200 ובהם קצינים וחיילים, חתמו על מכתב חריף נגד הסרבנים מיחידתם, כשהם מבהירים כי יהיו מוכנים להתנדב לשירות מילואים בכל עת שידרשו וישמחו להחליף את אותם הסרבנים.

    החיילים החרדים מדגישים במכתב את מחויבותם לשמירה על ביטחון ישראל ואת גאוותם והזכות שניתנה להם להגן על מדינת ישראל.

    להלן תוכן המכתב המלא:

    "אנו, חרדים בוגרי "בינה בירוק", ששירתו ביחידה 8200, מבקשים להביע זעזוע ושאט נפש ממכתבם של חברינו ליחידה, אשר בחרו לערב שיקולים פוליטיים והצהירו על סרבנותם לשרת שירות מילואים ביחידה".

    "כחיילים חרדים, שהשאירו דעות ושיקולים שונים מאחור והתייצבו לשירות משמעותי בצה"ל, אנו לא רואים מקום לאמירות מעין אלו בצה"ל בכלל וביחידה 8200 בפרט".

    "ככאלו המכירים את פועלה של היחידה ויכולותיה, מבינים אנו את הצורך הקריטי והאסטרטגי שבפעילות היחידה למען ביטחונה והמשך קיומה של מדינת ישראל".

    "משעה שאנו נקראים לדגל, אנו מתייצבים בעוז ובגאווה כפי שעשינו בעבר ומשאירים בצד שיקולים או דעות ובאים למלא את חובתנו – זכותנו בהגנה על העם והמולדת".

    image

    "כפי עשינו בעבר, גם בעתיד בכוונתנו להמשיך ולהתייצב בכל עת שיקראו לנו – ואף בהתנדבות מלאה. כמשרתי היחידה במספר תפקידים, איננו יכולים להישאר אדישים אל מול האשמות חסרות השחר של חברינו ליחידה על העדר כללי אתיקה ומוסר בעבודת הקודש של המודיעין ביחידה".

    "במהלך שירותנו נחשפנו למקרים רבים בהם יכולות היחידה ואיסוף המודיעין הביאו להצלת חיי אדם ושמירה על ביטחונה של מדינת ישראל וכלל אזרחיה".

    "אנו מצהירים בזאת כי אנו מוכנים להחליף את אותם 43 סרבנים ולהתייצב בהתנדבות מלאה לימי מילואים כפי שיידרש על ידי היחידה".

    "אנו מבקשים לחזק את חיילי החובה, משרתי הקבע, הקצינים, החיילים וכל אנשי קהיליית המודיעין שעושים לילות כימים למען הגנת המדינה על ידי איסוף וניתוח מודיעין אמין, מועיל מדויק".



    1 תגובות

    מיין תגובות